mandag den 18. marts 2013

Give-away!!

Nu vil jeg også prøve det dersens give-away, så min første give-away ud trækkes når jeg har 30 faste læsere.


Gevindsten er et af mine børne forklæde, perfekt til små køkken hjælpere + en unika nøglering, til de nøgler som altid bliver væk (lover de ikke så nemt bliver det, hvis du vinder denne præmie):0)







-1 lod for kommentar
-2 lodder for kommentar + bliv fast læser
-3 lodder for at dele min give-away på din blog

skriv hvor mange lodder du deltager med!!
Håber I er med:0)

13 kommentarer:

  1. Jeg snupper 3 lodder

    Deltag i min giveaway hvor jeg også forsøger at få 30 faste læsere
    http://denkreativeidemager.blogspot.dk/2013/03/giveaway.html

    SvarSlet
  2. Jeg er da selvfølgelig med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er helt sikkert med på 2 lodder, og du er mer end velkommen til at smutte forbi min blog og se mine lækre give aways:-)Mvh helena

    SvarSlet
  4. 1 lod :) Skøn ide med et børneforklæde som præmie. Det kan helt sikkert bruges :)

    SvarSlet
  5. Jeg snupper da lige 3 lodder her.. Du skal da hjælpes på vej til at få læsere. Det er altid sjovere at skrive når der er nogen der læser. :o)

    SvarSlet
  6. Så må jeg da også hellere være med i din give away, når nu du er med i min hihi...
    Jeg nupper 2 lodder og krydser fingre :)

    SvarSlet
  7. Deltager med 1 lod:-)

    celine.4@live.dk

    SvarSlet
  8. 1 lod :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/04/give-away-11.html

    SvarSlet
  9. 2 lodder herfra :-)
    Det ville pynte på Karla herhjemme.
    annalynge@live.dk

    SvarSlet
  10. Jeg er med på 2 lodder. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...