torsdag den 21. november 2013

Støt op og stå sammen...

for det gode sammenhold, er hvad jeg  har gjort for 0.B i denne uge...... der er julehygge i Mikkels klasse på lørdag og jeg har lovet, at lave en masse skønne jule dekorationer, som skal udloddes i lotteri, så vi kan få samlet lidt penge til deres klassekasse.(Min chef har været så sød at donere lys og underlag, af ældre dato)

Her er lidt billeder af herlighederne, måske du kan få lidt inspiration til din juledekoration i år:0)




















Lidt flere ideer vil følge trop........ men hvad er du til, det traditionel eller det lidt mere utraditionelle, når det gælder jul?

Dejlig fredag derude.............:0)


2 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne, dine dekorationer. Håber de indbringer en masse gode "klejner" i klassekassen. :-)

    Herhjemme er jeg ikke til traditionel julepynt (og er slet ikke til nisser!), men jeg synes til gengæld, det er super hyggeligt på markeder etc., hvis det er holdt i de "rigtige" julefarver OG med nisser etc..

    Go' weekend og go' fornøjelse med julehygge-arrangementet!

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Lisbeth, vi havde en utrolig hyggelig dag og der kom "klejner" i kassen:0)

      VH Louise

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...