onsdag den 9. oktober 2013

Indkøb i Berlin

Fik også shoppet lidt i Berlin og Lübeck..... kunne have fundet meget meget mere, hvis bare vi havde haft lidt mere tid!!! Må bestemt tilbage til Berlin, fik slet ikke set og shoppet nok!!

Kom forbi en lille hyggelig stof butik og måtte da lige have lidt med hjem, selvom jeg har rigtig meget på hylderne, som jeg burde bruge først...... men en lille Berlin giveaway er også på trapperne!!



Fandt lidt nyt efterårs fodtøj, manglede nogle overgangs støvler, inden de store vinterstøvler skal findes frem.  Jeg bruger virkelig mange sko/støvler i løbet af året, når man står og går meget i en kold butik..... disse to par fik jeg for 750,- så det var jo til at overkomme.



Købte disse skønne keramik vaser i Wilde rose, som jeg nævnte i dette indlæg




Kom omkring en skøn lille hobby butik i Lübeck og der skulle der også handles lidt!!


Fortsat god aften derude!!



2 kommentarer:

  1. Rigtig fine ting du har fundet dig....... spændende hvad du skal bruge stoffet til :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også selv helt godt tilfreds med købene!!! Har en pige, som næste ikke går i andet end kjoler og der går virkelig nogle leggins til, så lidt nye skal der nok syes...... og så kommer der også en lille Berlin Giveaway, så hold udkig!!!
      God aften til dig!!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...