mandag den 14. oktober 2013

En efterårs krans

som skal ligge og tørre til jul, hvor den så skal være min adventskrans, tror jeg nok.....kan jo nå at skifte mening mange gange inden da....... men af erfaring ved jeg, at det er godt at være forbedret, ellers ender det med jeg ingen får (pga travlhed i butikken og ikke orker at lave flere advents kranse:0)).

Vi har været i "vores Digterpark" og finde kastanjer og i haven og klippe hortensia.
Jeg har bundet den på elefant tråd, da jeg gerne vil have den lidt tynd og til at ligge på et fad med lys i midten, men hvis man ønsker den skal være tykkere kan den bindes på en halmkrans (som også er nemmere at sætte lys fast på).












Rigtig dejlig efterårs dag derude!!
Smil Louise




3 kommentarer:

  1. Super flot krans :o)
    Jeg laver også selv en del kranse .... både til familie og til mig selv...(jeg har selv, for flere år siden, haft en blomsterbutik )
    jeg synes at det er et hyggeligt projekt, og der er jo utallige muligheder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, nyder også denne årstid, hvor naturen er skatkammer for diverse materialer.
      Hvor har du haft butik?

      VH Louise

      Slet
  2. Ja, efteråret har også altid være min ynglings årstid med hensyn til blomster og dekorations materialer :o)

    ......Det var i Brønderslev

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...