torsdag den 5. september 2013

køkken.....hvad skal man vælge??

Da vi overtog vores hus, for 4½ år siden, var vores største bekymring KØKKENET, alt hvad vi var trætte af ved køkkenet i lejligheden i Århus, havde dette køkken...... åbne hylder, rustikke vægge, ingen skuffer (ganske få i hvert fald), gardin for under køkkenvasken (meget meget upraktisk), ingen gulv varme..... ja det er et "gør det selv" køkken fra dengang der var noget der hed room service og alt skulle bygges op i gasbeton.

Vi var begge enige om, at det helt sikkert var det første som skulle have en ordentlig omgang når vi flyttede ind, men men men.... (I kender det sikkert), der var lige nogle andre projekter, som først skulle klares.

Da vi først flyttede ind fungerede køkkenet jo fint og det var det udendøres, som blev prioteret først, hvilket også har gjort rigtig meget for huset og som jeg ikke ville have været foruden.....meeeen nu er vi altså kommet til projekt køkken og jeg drømmer, lader mig inspirere og ser frem til en forvandling (ja for det bliver det, kan ikke gøre andet med det gamle lort vi har, ups undskyld mit sprog!!! ).  

Lidt inspirations billeder med varme, hygge og gode løsninger, måske det er sådan noget vi skal have..... det er godt nok svært at vælge og mange rigtige beslutninger skal træffes, det er jo husets hjerte, som vi bruger mange timer i!!



LÅNT HER


LÅNT HER


LÅNT HER



LÅNT HER


Jeg lover jer, der nok skal komme billeder af vores køkken senere, bliver vel nød til at vise jer nogle af det gamle, så I kan se hvor meget der sker (selvom jeg ikke er meget for det!!!). 

Rigtig god aften til alle jer derude!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...