lørdag den 6. juli 2013

Fra lykke til sorg

Når man som jeg, arbejder i en blomster butik, er der masser af udfordringer og jeg møder mange mennesker, som har forskellige ønsker, lidt billeder fra den forgangene uge med både lykke, sorg og det midt imellem......

Det jeg syntes gør mit job spændende er, at jeg møder mennesker der hvor de er, hvad enten det er den ny bagte mormor, manden hvis forlovede sagde ja og skal bestille brude buketten, den lykkelige student, som har livet foran sig med alle mulighederne, den ældre dame, som har mistet endnu en god veninde og trænger til en snak.... ingen dage er ens og jeg sætter selv mit præg på dagen og det jeg laver, kun fantasien og kreativiteten sætter grænser... er det ikke sådan man siger







Rigtig skøn weekend til alle jer, ude i det dejlige sommer vejr!!

Husk du kan følge med på Bloglovin ved at klikke HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...