onsdag den 17. april 2013

Nu er det nu!!!

Som tidligere nævnt her på bloggen, skulle der andre boller på suppen, da der er Mallorca tur/bikini forude!!
Der skulle siges NEJ TAK til sukker, hvidt brød.....søde/fede sager.... er det gået så godt, ikke helt. Men nu har jeg de sidste dag fulgt en helt fantastisk app ShapeUp, som holder styr på mit kalorie indtag (hvis man husker at taste alt ind, hvilket jeg selvfølgelig gør:0)) det er nemt, for telefonen har jeg jo lige ved hånden.
De sidste dage har jeg levet for 1250 kalorier om dagen, og pyha det er lidt hårdt, har været sulten, irritabel uden mit sukker "stof" og fundet ud af at brød/pasta/ris er "dyrt" i kalorier, så der er ikke meget plads til det!!!





Klik ind på ShapeUp lige HER, måske det er noget for dig, kan varmt anbefaldes!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...