onsdag den 27. februar 2013

kLaR PaRaT StArT

Ved dog ikke om jeg er helt klar parat, men nu springer jeg ud i denne nye verden. Min blog er stadig under opbyggelse og den vil helt sikkert udvikle sig hen af vejen......ligesom mig:0)


Mit navn er som sagt Louise og jeg glæder mig til at dele min hverdag med jer på godt og ondt. Bor i det midtjyske med min mand Kristian, som jeg har kendt i 14 år, sammen har vi Mikkel på 6 år og Ida på 2 år....... her er fart på, som mange børnefamilier nok kan nikke genkendende til.
Jeg arbejder som blomsterdekoratør og elsker mit fag, med alt hvad det indebære. Møder mange forskellige mennesker hverdag, og hjælper dem der hvor de er. Hvad enten det er noget til den lille ny verdensborger, det store JA til kærligheden eller ved livest afslutning.
Nyder det kreative og elsker at finde på nye sjove projekter, hvad enten det er i mit lille syrum, i køkkenet, på børneværelset, i haven!!!
Glæder mig og er forventningsfuld frem til denne verden........så spring med ud i det!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...